Thursday, November 27, 2008

Bodoh

Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanahj juga.itulah peribahasa sesuai untuk NiK Harris Nik Huzlan. dah kantoi padan muka.Nak mintak maaf?naah bro its TOO LATE to apologize man you did it more than once.kau ingat takkan kita ditch kau before this pasal bodoh bodoh gak?pasla the same reason juga and now kau rasa macam mana?bro kau kata kau gangster kat sekolah sepaort semua padahal kau kena bantai ngan budak form 3 mata lebam kau panggil bapak apa citer. even Azam and the others tak decalre diri diaorang gangster seaport.aish. and kau fikir kau menang ker masa gaduh ngan aku?tolong sikit. you are no match for me.seriously i am much stroger than you and i can kick your ass anytime. kau tanya naif and the others kenapa aku tak attack balik. kenapa aku biarkan kau attack aku. ahahaha sekarnag bila kau dah salah kau mintak maaf kat ilyas tapi ngan orang lain kau nak mintak maaf pun susah sikit sikit nak tunjuk kepala.apa kau fikir kau bagus sangat.serious aku tahu kau akan baca ni.kau tak puas hati,kau nak talk ngan aku?baik takyah aku tak suka talk ngn orang yg buang masa aku.bagi ajku kau aku hanya tembak jer kat kepala.jgn fikir aku cakap gebang sahaja kau tak tahu siapa aku kau jgn cuba. siapa nak orang macam kau?badan sahaja besar tapi kau pijak smeut kau tak berani. ASSHOLE!!!

No comments: