Saturday, January 10, 2009

so whose the real terrorist now?

Ya Allah Ya Tuhan ku,Kau tolonglah hambamu iaitu saudara Islam ku yang berada di Palestine dan hapuskan orang Israel yang beragama yahudi.Kau hapuskan mereka(Israel) dan sekutu mereka(Amerika Syarikat).Lakhnat mereka dan beri azab kesengsaraan terhadap pembunuh number satu dunia iaitu George W bush dan President israel. Kau adalah Tuhan kami Ya Allah dan kau hanya kau kami sembah dan tiada Tuhan melainkan Allah.Beri kekuatan kepada orang Islam di Palestine dan selamatkan mereka daripada kekejaman orang yahudi.Amin...

This is for George W Bush well although he wont read this but oh well i don't give a fuck and its been 2 weeks after the new year, the Jews non-stop killing innocent people in Palestine. and now it getting more terrible than before. Ya Allah,help us defeat the jews and America. Help us free our Muslim in Palestine. STOP BUYING ISRAEL AND AMERICA stuff such as Starbucks, McDonald,Mont blank because buying their stuff is a donation to help them create a new weapon to attack MUSLIM. so dear George W Bush whose the real terrorist now? I'm not hesitate at all for justice. So please I'm begging all of you stop buying their products. not for me but for them(innocent Palestine). Allahuakbar!!! Allahuakbar!!! Allahuakbar!!!


Takde starbucks masih ada benda lain seperti oldtown white coffee takde mcdonalds ada ramli's burger store and murah pula tue.Lagi elok drpd support yahudi. Drpd beli barangan diaorang hanya nak tunjuk kita ada kelas baik takyah kat neraka korang semua adalah sama tarak takde siapa lebih besar kecuali Allah S.W.T dan takde siapa lagi mulia kecuali Nabi Muhammad dan para sahabat. ingatlah kita didunia hanyalah sementara kita tak perlu semua ini untuk dipandang tinggi kita hanya perlukan kekuatan iman and kekukuhan tiang agama untuk berjihad. kita takleh berjihad melalui peperangan but kita boleh berjihad dengan berdoa kepada Yang Maha Esa untuk membantu saudara Islam kita. Ingatlah hanya orang bodoh sahaja yang fikir takleh hidup tanpa barang mereka. kita takleh hidup tanpa Agama iaitu agama Islam dan kita takleh hidup tanpa Tuhan iaitu Allah S.W.T yang mencipta segalanya.


Allahuakbar!!! Allahuakbar!!! Allahuakbar

No comments: