Wednesday, October 22, 2008

agak benci

Assalamualaikum everybody. Dunia semakin maju dan berubah dan perubahan membuat banyak orang berubah dari segi fizikal and mental. and dari segi fizikal ada yg terlebih besar iaitu gemuk and ada yg kecil molek and ada yg makin sasa and ada pula yang ntah susah nak cakap. Dari segi mental pula kita diberi akal untuk berfikir benda baik and buruk and kepandaian bergantung kepada seseorang and hanya yang berjaya memperolehi kepandaian sahaja dapat menipu orang yang bodoh atau ayat elok sikit kurang cerdik. and apa yang cuba disampaikan ada orang yang pandai menyamar jadi orang bodoh seperti hamba Allah ni,








the named Ahmed Ashraf Romli also known as Acap emo. Seorang yang educated and talented but pretending to be an idiot but the truth is dia ni pandai serious wa respect sama lu kajol.ahahah. Dia ni walaupun pandai but mangsa kena buli and yang bestnya ialah dia blur and naive. ahahaha



Hahaha nilah dia apabila dia kena buli.Owh well atleast ada gak kawan yang appreciate kita unlike someone i know bukan saja tak appreciate cam tak pernah nak ingat langsung.aku paling pantang orang macam itu.memanglah semua orang ada life sendiri,ada pasangan sendiri,ada banyak benda but still diaorang still cam ingat kat aku and ajak aku lepak and still anggap aku member but diaorang nak anggap member pun susah nak ajak keluar lagilah. ceh dulu bila senang datang ajak keluar sana sini bila dah susah halau aku main jauh-jauh and dah tak anggap member. and siap kutuk aku lagi tue.aish. bila aku fikir balik, macamlah kau baik sangat. member kau datanglah pakai make up tebal.bajet hot,kaya and pale buto hangpalah.aku tujukan kat tak kira lelaki atau perempuan hang pa semua sama jer. kepala abah koranglah.and ada yang aku kenal kena sound sikit ngan bapak dah nangis and tunjuk emotional dah lah pinjam guitar tak pulangkan pukimak tul.kau yang pandai pinjam kau yang patut hantar pulang bangang. and ada gak yang guna member jadi acailah inilah itulah.babe kalau member susah kita sama susah but kalau lu senang kita sama senang hati juga tgk member senang but lu apa kira?tarak kira apa-apa.aish.ada pula yg suka citer bomb sana sini.aish kepada sesiapa kalau terasa tue fikirlah tepuk dada tanya selera siapa makan cili dia yang terasa pedas. macam aku cakap aku tuju bukan seorang but kepada semua orang,bangsa and tak kira jantina. akhir kata aku ingin ucapkan Selamat hari raya aidilfitri and selamat menyambut deefuckvalli.

P/S: nnanti one day aku tunjuk gambar best=D










No comments: