Wednesday, September 17, 2008

message with no harm but meaningful

to LAZARA community you guys must remember me the one who kick eizus ass yeah the one who threw chair to him sampai critical lah sangat at the curve. Yeah after that case i feel guilty and sorry for him after a few days later i dont.and HE DESERVED IT!!! you know why? ask him why the hell suddenly over 20+ attacked him? WHY and WHY!!! bah kata pepatah melayulah kerana mulut badan binasa. so LAZARA PEEPS, stop pretending that you guys are cool and strong.why? because YOU GUYS ARE NOT!!! I can barely kick you guys asses in any minutes and any second so shut the fuck off and you guys are no match to me.seriously. YOU ARE NOTHING!!!and as for you Eizu,that incident hanyalah permulaaan, sekarang yang sebenar baru bermula. tgk KEBAL ke tak kau kalau berhadapan ngan aku. aku bajet mesti kau workedout besarkan badan kau so takde orang akan attack kau lagikan?ahahah kau silap badan besar macam batista tapi kalau hati tak kering tak kemana bro.ahahaha so kalau boleh di bulan ramadhan ni kau jgnlah buat sesuatu yang membinasakan diri sendiri pasal aku tak akan sentuh family kau and kau jgn sentuh family aku taua family member aku. FAHAM!!! YA,kat sini mungkin aku boleh sembang but meh kalau kau tak percaya apa aku cakap kita berdua berjumpa face to face.amacam?

P/S: i dont know you and you have no idea who you dealing with so jangan jolok sarang tebuan.=D Selamat menjalani ibadat puasa and no cheating!!!

No comments: